Thursday, April 25, 2013

Тоглоомын тухай

3.1 ТОГЛООМЫН  ЗОРИЛГО
    Сургалтын үйл ажиллагааны явцад суралцагчдын оюуны сэтгэлгээг сургалтын үйлийн явцад хөгжүүлэх/визуал сэтгэлгээ/ ба тухайн шинжлэх ухааны хүнд хөнгөн нэр томъёо, агуулгыг танил болон шинэ нөхцөлд хувирган мэдлэгээ бүтээж чаддаг чадварт сургах, идэвхитэй сургалтын арга зүйг хөгжүүлэхэд дэмжлэг үзүүлэх. 
3.2  ТОГЛООМЫН ЗААВАР     
    ҮГ ХАЙХ ТОГЛООМ НЬ өгсөн хүснэгтнээс үгийг богино хугацаанд олох  ерөнхий дүрэмтэй ба хүснэгтэнд өгсөн үг ямарч байдлаар байрласан байж болно. Гэхдээ тухайн үг нь нэг чиглэлийн дагуу бүтэн байна.
     Энэхүү номонд үндсэн 6 тохиолдлыг оруулж зохиосон. Тус номонд
·         МОНГОЛЫН НУУЦ ТОВЧОО
·         МАТЕМАТИК /Бага дунд/ 
·         МОНГОЛ ХЭЛ /Бага , дунд/
·         ФИЗИК, ХИМИ, БИОЛОГИ,  ГАЗАРЗҮЙ
·         ГАДААД  ХЭЛ,   ТҮҮХ,  НТМ
·         ТЕХНОЛОГИ,  ЗУРАГЗҮЙ,  ДҮРСЛЭХ УРЛАГ,  МЭДЭЭЛЭЛ ЗҮЙ
·         БИЕИЙН ТАМИР,  ЭРҮҮЛ МЭНД 
хичээлүүдийн 1-5-р анги, 7-11-р ангийн үндсэн агуулгыг бүлэг сэдэв бүрээр оруулж зохиосон ба нийтдээ 1881 гол нэр ,томъёо агуулга орсон.
      Мөн тухайн үгнүүдээр цаашид програм дээр тулгуурлан олон хувилбарыг зохиож хэрэглэнэ. Өөрөөр хэлбэл Уг тоглоомын үндсэн хэсгийн WS зохиох хэсэгт орж зохиож болно.  Зөв хариултыг номын төгсгөлөөс харж болно. Хариуг харахдаа дараах тайлбарыг хэрэглэнэ.
·         S- Хойноос урагш   
·         N- Урдаас хойш 
·         SE-Баруун урагшаа  
·         W-Зүүнээс баруун тийш  
·         NW-Зүүн хойшоо
·         SW-Зүүн урагшаа
·         E-Баруунаас зүүн тийш  
·         NE-Баруун хойшоо
Тухайн номыг хүндээс хөнгөн байдлаар үгүүдийг байрлуулсан. Дараах байдлаар өгсөн үгүүд байралсан байгаа болно.
 

No comments:

Post a Comment